” is not a valid login or you do not have permission

Am incercat sa instalez SQL Server 2008…

Cum ar spune americanii: „It was a nightmare!”

Am de facut un proiect pentru facultate(pe care n-am terminat-o si nu stiu daca voi reusi sa o termin… discutam alta data despre (in)utilitatea facultatii in romania ), si am nevoie de sql de la MS(abreviere de la MicroShit). Dupa 3 ore in care am instalat, dezinstalat, reinstalat si rerereinstalat sql server-ul, intr-un final mi-am dat seama(vorba vine, am gasit si eu pe un blog cum sa rezolv problema) de unde imi venea eroarea: ” is not a valid login or you do not have permission

Explicatie – daca USERUL de pe care instalezi are acelasi nume ca si CALCULATORUL de pe care instalezi, primesti aceasta eroare.

Voi veni cu un later edit cand voi avea mai mult timp sa explic mai multe… daca dati de aceasta eroare si nu va descurcati, lasa-ti un comentariu in subsolul paginii si va voi ajuta.

Acest articol a fost publicat în MicroShit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

